Happy new year !!

Hejj bloggen !! Idag är det nyårsafton och jag bloggar från min iPod, vi har köpt en massa raketer och smällare ;) så ikväll så ska vi ut kl.12 och smälla :D detta inlägget blir inte så jätte långt för att det är ganska jobbigt att skriva med ipoden. Som sagt blir det en massa bilder och kanske en video om ni komenterar ?? ;) idag asså på dagen är en helt vanlig dag för mig :) så ifall ngn vill göra ngt under dagen så välkommen !! Sova över ?? Nej men ni ska väll vara med era familjer ;/ men Ajja, nu ska jag tröööka :(( hej då bloggar mer sedan glömm inte komentaren ;)

Kommentarer
Postat av: Johannes

oh lá lá!! Happy new year skruttis!

2011-01-01 @ 01:36:55
URL: http://fralsarenjohannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0