Habba habba zoot zoot !!

Hejj :)

Just nu sitter jag och äter ostbågar och lyssnar på "Habba habba zoot zoot" Den är ju skit bra, min nya favorit låt typ. Och nu ser att jag har fixat min fina heliga design nu, har tagit bilderna idag. Jag tycker att det blev ganska bra faktiskt ;)

Men ni kanske vill veta vad jag har gjort idag oxå ?
Första ordet: REA !!
Jaa, idag så var jag med Bianca, hon ringde mig klockan kl. 11.00. Så jag tog på mig och tog ut mina pappiljotter ur mitt hår, och lät det lockiga håret hänga som ni ser på bilderna i min header :)
Och sedan efter det så tog jag mina prisentkort och vi gick till Frölunda torg. Vi gick in i alla möjliga affärer och i alla affärer var det krig. Alla krigade om kläderna och jag och Bianca stog som luffare och kunde inte röra oss bland allt folk, men som tur var hittade jag en tröja på Gina Tricot för 100 kr. Sedan gick vi in i New Yorker och köpte varsin BH, och jag passade på att köpa en vit T-shirt för min bror ska hjälpa mig att trycka på en bild på Christian Beadles på. Och vi gick in i MC och köpte varsin cheeseburgare och jag köpte en cola. Det var krig där oxå, men det kan man ju förstå för alla är väll hungriga efter en lång shopping runda ??
Iaf. jag och Bianca.
sedan gick vi hem till mig och jag visade upp det jag hade köpt till min mamma hon tyckte det var fint :) och sedan visade jag Bianca vad jag hade fått i julklapp och sedan tittade vi på TopModel och sen var Bianca tvungen att gå hem :(
Men istället för att ha tråkigt hemma ringde jag Kristina och vi gick ut, och åte till Opal och köpte godis. Och sedan åkte vi hem igen. Och jag fixade min header och nu sitter jag här :D

Här är en video som har med rubriken att göra ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0