God kväll :)

Hej !

Just nu sitter jag i vardagsrummetoch tittar på TV. Jag kom precis ut från dushen så jag sitter med min morgonrock helt mobbad för att min mamma och dom tittar oxå på TV i sitt rum och jag orkar inte gå upp.
HAHA.

Förut :

Förut så var jag ju med Kristina och smällde smällare, och sedan så ringde vi Bianca och frågade ifall hon ville vara med oss och det ville hon. Vi gick hem till mig men vi skulle igentligen kolla på filmen Freddy got finger men jag och Bianca orkade inte resa oss upp från min säng för det var för stor risk att hon skulle förlora det heliga grod spelet "froggy jump."



Så Kristina blev Bara sur och gick hem från ingenstans, så jag och Bianca spelade på min Ipod istället. Och filmen hackade skiten ur sig så vi kunde inte kolla på den heller :(
Men vi båda gick in till mitt rum och snackade och undertiden spelade Bianca grod spelet HAHA.
Och sedan så var Bianca tvungen att gå hem så jag var mobbad hemma.

En mobbad bild på mig förut :



Jag vet att bilden blev dålig men den är tagen med min brors webb camera efter Bianca hade gått hem.
Men ajja, nu så ska jag fixa något att äta och sedan så ska jag titta på TV och sedan sova :)
Ha en bra kväll god natt bloggar mera i morgon...

Och just det !!
Det är ju Nyår imorgon !! Jag ska ta en massa bilder på raketerna imorgon :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0