<3

Hellöö !

Eller godmorgon som vi säger med ett finare ord på Svenska ;)
Idag vaknade jag kl. 10.57 :D
Igår tittade jag på pirates of the caribbean 2. Den är jätte bra tycker jag, speciellt när det finns heta personer i filmen, (Jack sparrow)

Lite bilder :

 

Najj, han e så gullig curry !! ♥ ↓

 

Idag :

Idag vet jag inte vem jag ska vara med :/
Min mamma igen kanske ?? Jaa, det blir nog så. Eller i värsta fall bäbispatrullen :o !! Kankse, hellre det eftersom att jag har vart inne nu i två dagar, och jag har inte fått någon frisk luft :( Men aa, det ska jag lösa på ngt sätt. Annars får jag gå ut helt själv helt mobbad utan någon att vara med :( Om någon kan vara med mig hade det vart jätte snällt, men nej ni är väll för upptagna med att vara med varandra istället får mig eller hur ??
Hur som helst så ska jag snart äta frukost för jag äter ingenting nu förtiden jag orkar inte det är för jobbigt :(

 

Jätte kul att vara ensam idag igen för nu säger min mamma att hon ska åka iväg till stan och handla lite saker!! "Wow, jätte kul " (NOT) !!





Jag får vandra omkring hemma utan någon idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0