:`(

Nej självklart kan ni inte föstå för att ni inte har det som jag !!!
Fan asså jag orkar inte mer jag snackar om en jävla fucking timme men nej ni tycker att en jävla film kommer före allt och sedan ska ni klicka när jag försöker förklara saker. Men va fan nejjj det kan ni inte heller lyssna på för ni ska göra annat och skita i mig totalt. Och sedan innan allt svarar ni inte i era fucking mobiler när du har lovat att vara med mig och så har jag fått stå ut undertiden på två psykopater. Och sedan ska just du lämna mig för att du tycker att middag med dina kompisar är mycket viktigare. Och sedan svarar inte du så jag kan komma till dig.. Jag har lämnat ett medelande till dig och jag sa att du skulle ringa upp men nej hör ingen som ringer alls!!!
Va fan jag har ingen för allt ät mycket viktigare en mig. Jag erbjuöd mig men det är tydligen för tråkigt.. So what om det är tråkigt bara jag har någon att prata med. Inte nån jävla sos elr kruator utan nån som jag känner mig bekväm vid som jag känner. Det är några MEN DOM HAR SVIKIT MIG!!! Tack så jävla mycket.
Jag orkar fan inte mer !!!!!!






Kommentarer
Postat av: vanessa

Jasmine ska ta ett snack med Bianca, eller det e väll hon och den andra FITT HORAN du menar ??

2010-12-27 @ 23:34:59
URL: http://vanessay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0