Bilderna :D

Hellöö !

Just nu sitter jag och lyssnar på "My heart will go on" Med Celine Dion. Jag önkar mig filmen Titanic, jag ringde nyss Bianca och frågade ifall hennes syrra kunde ladda ner filmen på en tom skiva, men hon hade slut på skivor :( Så jag ska kanske köpa den filmen eller fråga min bror ifall han kunde köpa skivor så hennes syrra kan ladda ner filmen till mig :D
På vägen hem från frölunda torg då mötte vi Isabella med en av sina gulliga hundar, jag tog kort på en av hundarna :D

Klicka på en av bilderna så kommer ni till låten my heart will go on.
 

Bianca gik hem för en halvtimme sedan tror jag, jag har inte alls koll på tiden HAHA.
Men här kommer iaf bilderna som jag tog när jag var i frölunda torg, Den heter gucci jätte söt är den ;).
Men här kommer bilderna på hunden och när jag var i Frölunda :



Där var jag i MC och drack min cola.

Min och biankas kaka.               Och jag när jag äter min kaka :D
 

Och en bild på Isabellas gulliga hund.



♥ ♣ ♦

Det var det. Men nu ska jag bädda upp min säng och dusha och göra mig klar in för sängen. Och sedan sätta på Tv:in :)
Puss på er, ha en bra kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0