Längtar till den 26:e

♥Hejsan!

Just nu sitter jag och Vanessa vid varsin data igen. Vi var ute lite grann förut, men vi hade inget att göra så vi gick hem till mig igen. Ja och just nu så är vi jätte hungriga, så min mamma har beställt pizza, den kommer väll snart :) Nu har solen gått i moln så det är inte nån sol, utan väldigt kvavt ute just nu. Ser ut att börja regna när som helst. Det är en sådan dag när nästan ingen är hemma, och man vill bara sitta vid datan och inte göra någonting annat. 

Nåja över till varför jag längtar till den 26:e, innan den 26:e ska jag få en helt ny mobil och vet precis villken jag ska ha :) 

Så här ser den ut 



Jaa, så ser den ut jag hoppas jag kan trivas med den, och att den är bra för att just den mobilen vill jag ha :)


Kommentarer
Postat av: älskar mig sjäääälv!

oj, villken fin mobil!



Undrar ifall du har haft något djur vem e stumpan?

2010-08-15 @ 15:38:53
URL: http://http://japs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0