Har börjat bloggat igen :)

Hej alla läsare !

just nu sitter jag och Vanessa vid varsin data, hon tog med sin för att hon sovde över hemma hos mig i går :)

Iaf idag så är det typ första gången som jag bloggar på 100 år. Bara för att denna bloggen känndes så rörig, jag menar asså jag skulle typ åka till halmstad från ingenstanns, och det var bara för mkt, så nu har jag raderat tre inlägg som jag tyckte var mest röriga.

Jaa, och i Fredags så var det Vanessas 13 årskalas!! Stort grattis till henne :D Jag kom och bianca och några fler!

Aa, och i går så lagade jag och vanessa mat vi gjorde varsin maträtt, jag lägger upp bilder sedan på det vi hade lagat :) Jag lagade jätte goda thailänska nudlar, och efterätt var det skivade päron med chockladsås :D Och Vanessa gjorde jätte goda krispiga pommesfrites (stavfel)?och hon blandade i lök krispiga morötter mumms, ja och efterätt var det marshmellows med chokcladsås.

Det går tyvärr inte att ladda upp dom bilderna på det vi har lagat de e når fel på blogg.se igen!!!

hej då vi ses <3!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0