Är med Fatou :D

?

Hej alla läsare! Vette faan  varörf jag inte gör nya inlägg, tröttnat men ska göra så gott jag kan för att allt ska bli bra.
Just nu sitter jag med Fatou och lyssnar på musik. vi lyssnar på Alvin och gängen raggare, haha.
Så söta!




Idag:

Idag så har jag vart i skolan. Lika kul som vanligt, vi hade inne rast och jag gick till saffe (godis affär) och köpte godis. Och sedan så gick jag till Tyrolen och där va Fatou och Bianca, dom spelade pingis och sedan så skulle det bli bingo, och Fatou ropade ut siffrorna på dom små kulorna. Det var jätte kul Bianca vann en dricka :D
Och sedan så kom Miranda och då hade Fatou redan gått hem. Och efter det så Dampade jag och Bianca lite som vanligt och vi gjorde en cp video haha ;P Nåja nu ska jag lyssna vidare på min musik!

Hej då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0