Vad tycker ni om den här komentaren ???

Är det roligt att få en komentar som ser ut så här ???

1. NU STÄ NGER JAG NER MIN JÄVLA BLOGG FÖR HELVETE DU SKA JU BARA SKRIVA EN MASSA OSANNA SAKER. 2. Jag bryr mig inte ett dugg om dig eller miranda. Miranda har jag kommit över huuuur lätt som helst. 3. Miranda polisanmälde mig. Men så fort min mamma kom till mötet om polisanmälan POFF så var den borta. Ni kan bara försöka!!!! din Lilla HORUNGE OCH DU VET INTE ALLS VAD DIN MAMMA SA TILL MIG, JAG VAR BARA 10ÅR OCH HUR KÄNNS DET ATT BLI HOTAD SÅDÄR, SÄRSKILT AV EN JÄVLA NATURHATARE. DRA NER PÅ SNACKET!!!!!! OCH JAG KAN VARA HUR TUFF SOM HELST I VERKLIGHETEN DET E BARA DU SOM INTE SER DET, FÖR MYCKET MASKARA I ANSIKTET ANTAR JAG. Om du nu tror jag är så feg så ska du kolla på dig själv, du är FEG utan dina små dockor i närheten (Julia) och de andra, då skulle du vara hur dum som helst. Du hade tillomed varit världens största fegis, tänk dig i MIN situavation. Tror du jag sitter hemma och e glad, skrattar och ler. NEJ jag e hemma och oroar mig på nästa trick du kommer med!!! Jag vill bara 1 sak i hela mitt liv. ATT DU OCH DINA SMÅ FITT VÄNNER LÄMNAR MIIIIG IFRED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och om du skriver skit om min familj, det skiter jag fullständigt i. Jag behöver inte dig och dina ord för att förstå hur feg du är, jag bara vet!!! Så själv om du ska skriva en massa skit till mig på MIN blogg, då är du den fegaste lilla ungen i världen. Jag har nu bytt skola och ska få nya förväntningar. Kan du bara glömma detta NUUUU. Vi kommer ändå aldrig träffas mer !!!!! Inte nångång! Iså fall, då är jag omringad av vänner. Så akta dig dockmästaren, du och dina slavar kan ta och lägga sig !!! Lägg ner branshen den har åkt i konkurs. Och gissa vad!!??? Jag har aldrig, ALDRIG varit så glad av att byta skola. Nästa gång du skriver till nån, tänk på vad du säger. Och du !! Miranda är ingenting, så tro inte att jag sörjer för henne. Jag är faktiskt lättad av att vara fri. FRIIII. P.s Hur många P.s skriver jag? O.o

Och om du ens försöker anmäla mig. Då kan man undra varför, för det enda jag bett om är att vara ifred, Jag och Ebba kan faktiskt anmäla dig istället. Och nu måste jag svara på detta, Jag har ingen mens, herre gud shitt. -.- Du tjatar ju hela tiden om att du har det, du mobbar isabella för att hon inte mognar lika lätt som alla andra, den som har myggbett det e du :P Asså vad e så speciellt med bröst igenkligen? Om du nu inte tar på dom förmycket, typ töjjer ut dom XD fan vad dåliga bilder jag får i huvudet. Ses nu kommer Ebba VADÅ SES!? sa fel -.- Juste Ebba vill skriva nåt till dig.

ät mina byksor

Okäääj, hahaha smart :P Smell you later

Jag fick den nu när jag var i skolan !!!!!!! det var en person med namn Elin !!!!! Jag ska säga detta till mitt gäng i morgon så ska vi säkert om alla kan gå och plinga på Elin och visa henne ett och annat !!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj det var väl inte precis snälla ord..

2010-04-01 @ 15:21:48
URL: http://mysecreti.blogg.se/
Postat av: Hatar Elin

Jävla hora!!!! Fan ta henne!!! En hälsning till henne: Jag hatar dig skriv inte så till min habibi!!!!! Jag kommer att slå sunder dig fattar du!!!

2010-04-01 @ 15:38:19
Postat av: Hatar dej elin du kommer alldrig att vara älskad!!!!!!!!

Va fan är det för en människa!!!! Hon ska inte kalla oss fittungar och han ska framförallt inte skriva hora och snacka en massa till jasse, Elin borde dööööö!!!!!!!!!!

2010-04-01 @ 15:40:11
Postat av: Anonym

Jasmine det behövs inte, tack! Jag .. vill bara ta livet av mig själv. GISSA VARFÖR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-02 @ 04:37:18
Postat av: Anonym

JA OFTA, SLÅ SKITEN UR MIG !!! JAG KAN FÅ NER 75ST FATTAR NI, AKTA ER FÖR JAG ÄR JÄVLIGT FÖRBANNAD, OM NI SÅ KOMMER TILL MIN DÖRR. VAR BEREDDA ATT JAG SKA SLÅ SKITEN UR ER SÅ JÄVLIGT HÅÅRT !!!!!!!http://www.youtube.com/watch?v=XasljzdVN6E



MUAHHAHAHAHAH

2010-04-02 @ 06:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0