Tittar på Top model ♥

Hej alla läsare :)
Nu sitter jag och kollar på Top model. Denna sessongen handlar om att korta flickor oxå kan bli modeller. Man måste inte alltid vara lång för att vara modell :D Förut innan jag kollade på Top model var jag och Bianca ute, vi körde en lek som vi hade hittat på, och då mötte vi Isabella, Hanna, Sabina och Fatou. Och dom körde en lek som heter 123 Och då skulle Sabina och alla gå till fotbolls palnaen och då spelade jag och Bianca på ett annan sätt :) Och sedan när klockan var kart i 8 gick Bianca och jag hem för att vi ville ju se Svenska hollywoodfruar stavfel) jaja, men nu börjar det så hej då älskar er, jag lovar att skriva mera sedan puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0