Ska vara med Bianca

Hej alla läsare :)
Ringde nyss Bianca och vi ska vara med varandra. Vet inte vad vi ska göra. Men det blir väll någonting iallafall :) N sitter jag och lyssnar på Rihanna Take a bow) Och min kanin hoppade in i sin bur nyss, hon orkade väll inte vara ute mera :) Bianca och jag har gjort ett videoklipp och vi ska lägga ut det på Videofy jag blev medlem, men dem ska bara kolla igenom min blogg och sedan så får jag ett mail ifall det går eller inte. annars så ska Bianca bli medlem :) Jag ska ringa Bianca sedan när jag är klar med detta inlägget :) Nu är jag klar och är redo för att ringa bianca hej då skriver mera senare under dagen :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

söt blogg du har! :)

Postat av: Linn-Lay

kikade in igen och tänkte endå passa på att önska dig en trevlig kväll nu när jag endå är inne :D

2010-04-10 @ 17:57:06
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0