Ska snart äta :)

He alla läsare !!
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar... Det blir kycklingfilè med potatisgratteng :) Och förut så var jag med Sabina och Vanessa, vi gick typ och busringde på jätte många portar och sa att vi var någon Johanna Borgman och ett litet barn och en massa anndra pesoner!! Det var jätte roligt, men sedan så skulle vanessa åka till sin farbror och fira påsk :) Och dem är nog redan hemma :O Ska ringa henne sedan om 10 minuter :) sedan när Vanessa hade gått så skutsade jag sabina på min cyckel till tynnered och sedan hem :) Vi var där ganska länge :) Och Sabina skulle äta och det skulle jag oxå :) Vanessa ringde nyss undertiden som jag gjorde ett blogginlägg :) Hon sa att hon var på väg hem och att jag skulle ringa henne ca: kl. 5. Och Jag skulle ringa saina när jag var klar med min mat :) Gör ett till logg inlägg lite senare :) Se ya

 Bara för att jag älskar er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0