Ska gå till skolan :)

Hej alla läsare :)
NU sitter jag och lyssnar på Britnet Spears :) Ska gå till skolan nu strax.. Jag ska bara ge min kanin nytt vatten och hö. Och idag blirdet jag som lagar mat.. kul va?? Det ska bli Kinoa och någon blandning av kycklin och en massa grönsaker i. Jag skriver upp receptet lite senare idag :) Det kommer säkert lite bilder oxå. MIn bror får hjälpa mig för att jag kan inte ladda upp bilder på den här datan, jag får väll bara ta min gammla data i såfall :) Jaja, vi ses sedan lite senare under dagen :) P.s jag unskar att jag oxå hade en Ipod tuch, som Vanessa har, du kan man ju sitta ute och blogga :) hej då :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Din var också rätt okej ;)

2010-04-14 @ 15:34:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0