Ska äta frukost :)

God morgon alla läsare :)

Nu sitter jag och ska snart äta frukost. Jag kanske ska åka till Liseberg idag med Bianca, min pappa ska jobba idag vid 4, 5 tiden och han kan inte följa med :( Men jag och Bianca ska kanske åka själva ifall hon får för sin mamma :) Först ska jag äta frukost och sedan ska jag borsta mina tänder och jag ska dusha och sedan ska jag klä på mig och sedan borsta mitt hår och sdean är jag klar! Hoppas att Bianca får ;) Det kommer att bliu bäst i såfall! Jag ber 10000 gånger att Bianca får åka dit, i såfall sjutsar min pappa oss dit och sedan sjutsar Micke min mammas pojkvän hem oss igen. Nåja, ska äta frukost nu så hej då :D


Kommentarer
Postat av: Bianca

så klart jag fick

2010-04-25 @ 10:48:46
URL: http://biancavanessahudgen.blogg.se/
Postat av: Ellen | hejjellen.blogg.se ♥

ha en bra dag :) ♥

2010-04-25 @ 11:13:51
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0