Oki

Hej alla underbara läsare :)
Nu sitter jag och tittar på min kanin... Hon springer runt i mitt rum och jag har typ fått problem, min kanin har sprungit under mitt skrivbord och vill inte komma ut :/ Mina fiskar har just fått mat, och jag är medlem på Videofy.me och kan lägga upp videoklipp :) Kul va?? Har nyss ätit frukost och vill inte gå ut idag, vill bara slappa... Ska till min pappa idag och ska få min data :) Neeeeej! Imorgon är det skola! ***! Jag gillar inte skolan men jag hatar den inte heller för att man får ju träffa alla man har saknat :) Jaja, men det ska bli roligt iallafall :)

 

 Den här videon är så rolig :)

Kommentarer
Postat av: Bianca

den bäbisen som är flinto ser ut som Britney spears när hon var rakad(hahaha)

2010-04-11 @ 10:54:25
URL: http://biancavanessahudgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0