Ny data & mobil!

Hej alla söta läsare :)
Min pappa ringde nyss och sa att han hade köpt en ny data en bärbar ^^ jag är jätte glad och jag ska kanske få en ny mobil för att min mobil är helt störd och min Iphone är cpig och mina anndra mobiler är gammla och dem vågar jag inte gå ut med för att då skämms jag :S Så det blir nog en ny :) Och jag ska få en ny data för att den som jag skriver med nu har tappat bort 2 kanppar :) jaja, idag så var jag ju med Bianca och Fatou jag orkar inte berätta hela historien men detta är en del... jag och Bianca körde fotbill, vi tog en fotboll från någon annan som hette Sven och Fatou hade gått hem :) Här är en bild på mig och Bianca:

 Jag vet, mobbat :)

Jaja, men hej då skriver mera i morgon :)


Kommentarer
Postat av: Karin





Sv:Hårsprayens märke är klippotekarnas.



Kramar^^

2010-04-10 @ 22:52:44
URL: http://karingunnarssons.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Varför lägger du upp bilden om den är mobbad ?

2010-04-11 @ 00:35:48
URL: http://vanessay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0