Kul kul!!!

Nu fick jag reda på att jag ka åka på cross läger och dem har hästar där och allt och badhus och allt möjligt, det kostar 2000 kronor!!! Min pappa ringde och frågade ifall jag ville gå på det och det ville jag!!! Man måste kkunna köra cross innan man går dit :/ Men jag kan ju det så att det är inga problem!!! Jag har ju till och med en cross och 2 Go-kartar och 3 Go-peder!!!! Så jag kan det!! Jag hade en fyrhjuling och 6 anndra crossar men dem blev för små med åren!! Snyft* Men nu har jag en annan med växel!! Jippi!! Crossläger jag jihooo

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad roligt!! Fin blogg också :D

2010-04-04 @ 11:32:04
URL: http://essymariajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0