Heej <3

Hej alla läsare..
Idag har det varit jätte kul :)

Först skola, och i skolan så hade vi idrott sissta letionen vi spelade fotboll.
Sedan gick jag till Tyrolen, och där hade jag Bianca Tarah och SaraM sångkurs :) Det var jätte kul. Och sedan gick vi alla hem. Och i dag i skolan hade vi Ulla och Karina. Dem harju oss i livsviktigt, och då hade vi sharder :) Det var jätte roligt. Jag skulle spela lucis som braekade breakdance :) Det var as kul. Och nu precis åt jag mat och plockade i ordning på mitt skrivbord och nu ringde Bianca och vi ska gå till torget så att jag kan köpa min jacka :) Det ska bli kul. Skriver mera sedan, det blir bilder på mig och för hoppningsvis Bianca oxå :) hej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0