Har varit ute :)

Hej alla läsare :)

Nu har jag nyss varit ute med Bianca och Fatou. Vi var på fotbillsplanen när alla killarna var där, jag hade med mig min cyckel, så jag cycklade runt och runt. På Lördag ska jag och min pappa kolla på en I-phod tuch :) Och på Söndagen eller Lördagen ska vi kolla på en bilmässa där dom har en massa fräcka bilar och motorcycklar i alla färger och modeller, det blir förstås en maaaassa kort! Jag gick hem för att det var så kallt :S Det blåste och regnade och allt. Och jag gillar inte det så jag gick hem. Nu sitter jag iallafall här och lyssnar på sean banan! Hahaha, han är ju så rolig! Här kommer ett klipp :

(Sean banan snabb frågor)



haha, Rooompa! Man eller mus? Jag är man som älskaar moooos! hahahaha!

Här är lite bilder från idag på mig och Bianca :

 skulle likna mopsar!

 Bianca DÖDAR mig! Nu ska hon få igen!

 självklart ska jag döda henne lika mycket!

 jag och Bianca bara snackar på Och Fatou passar på att ta kort när vi INTE SER! jaja, skriver mera sedan nu så hej då :)


Kommentarer
Postat av: Bianca

vrf la du inte upp den bilden på mig när jag dödade dej??

2010-04-21 @ 20:45:54
URL: http://biancavanessahudgen.blogg.se/
Postat av: Bianca

inget såg ej den bilden!

2010-04-21 @ 20:49:26
URL: http://biancavanessahudgen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lilla flicka, det är farligt att lägga ut personliga bilder! Har du inte hört nyheterna? Det är oftast barn åker ut för sådant som porrsidor och annat. Jag bara varnar dig du kanske inte heller kan lita på mig.

2010-04-24 @ 14:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0