Har varit på Frölundatorg

Hej alla läsare :)
Nu sitter jag och Bianca vid varsin dator, hon får låna min nya dator. hon chattar med sin syrra och jag chattar med Miranda :) Jag och Bianca var nyss i Frölundatorg, vi gick till MC och köpte varsin cheeseburgare Bianca köpte två stycken cheesburgare och jag köpte en coola och och en cheesburgare. Och sedan gick vi till korthuset och köpte för 10 kronor var. Bianca hade 10 kronor kvar och jag hade 20 kronor kvar men Bianca tappade bort sin tia och då betalade jag tio kronor till hon. Och sedan gick vi hemm till hon och drack vatten och sedan gick vi ut och gungade och pratade om allt möjligt, det var jätte kul. Och nu sitter vi hemma hos mig. Han min kille kanske kommer idag klockan sju. Palla, men jag vill endå. jaja, vi ses ska lyssna på youtube :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0