Har precis kommit hem från skolan :)

Hej alla läsare :)
Hur har eran dag varigt?? MIn dag har iallafall varir jätte rolig! Jag och Miranda och Erik och Aidin hoppade hopprep och lekte med basketbollen! Det var bara bäst! Jag dog av skratt när Erik rammlade! Vi hade en vikarie till idag som heter Bodil för att våran andra vikarie Thommas skulle iväg på ett möte och då fick vi hon istället :) Vi hade tecknik idag med Ann.. en annan lärare för 1:or.
här är lite bilder från idag :

 Haha... okey..

 ???

 Fjortiwz!!!

 maiaoouu ><

 <33

 ? okej det var lite bilder från idag :) hej då jag ska bara städa lite granna i mitt rum och sedan ska jaggå ut med banca och fatou :) Hej då


Kommentarer
Postat av: grottis

du är jättesöt :) kolla min blogg om sockerfritt tuggummi ;)

2010-04-14 @ 18:06:38
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0