Här kommer lite bilder från Liseberg

Hello, nu har jag kommit hem från skolan :)

Men nu ska jag träffa min boyfriend så hej då!

 det var i spegelhuset

 jag som en tjockis! ><

 jag vann denna stora pingvinen men Bianca fick den för att jag inte får plats i mitt rum :S

 och denna lilla vann Bianca, men jag fick den så vi bytte :)

 den handen passar jué :)

 haha, den åkte jag :S

 jag var i floomride så att jag kunnde ta en massa fina bilder ^^

 och där var jag nedanför den hörjd skräcken

 där var vi i floomride

 och där åkte vi upp för den långa backen i floomride

 där vet jag inte vart jag va :S

 den bilden blev lite suddig men det är när vi åker ner med all värdldens fart ner för floomridesbacken

 och där satt vi i Hang Hang

 det är en bild vid hang hang

 när jag och Bianca satt i kanonen

 jag och bianca satt längst fram i kanonen

nåja, nu mådte jag gå och träffa han :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0