Har just ätit frukost :)

Hej alla sötnozar ♥
Har nu ätit lite frukost och ska strax in och borsta mina tänder och runt klockan 12 är jag väll klar :) Min kanin har just fått lite salladsblad och nytt hö och nu kalksten, hennas var slut. Och under veckan ska jag kanske till Danmark igen :) Med min pappa ♥ Mina fiskar bara simmar runt och runt hela dagen lång :) Jaa, och nu ska jag ringa en kompis :) Vanessa eller Bianca eller Sabina ?? Jag lovade iallafall Sabina och Vanessa men jag vet inte om Bianca oxå vill vara med ??

Dagens sötis, Bella!!! <333 Moster älskar dej och längtar till din 3-årsdag <3 Kram






Kommentarer
Postat av: Bianca

Bella är så söt<3

2010-04-05 @ 13:13:49
URL: http://biancavanessahudgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0