God morgon ♥

 Hello!

Är det bara jag som är nyvaken eller är ni det också?



Haha, söt va? Det är bara ett exempel på hur trött jag är! Hmm... Vad ska ni göra idag då? Jag ska nog vara med Bianca idag. Jag ska ringa henne där vid 11 & 12 tiden. För att nu sover hon säkert :) Just det ja! Det är ju studiedag idag! Har ni också studiedag idag? Vissa hade det i Måndags  och i Tisdags. Hade ni det också eller har ni det kanske i morgon? Det är ju Fredag då. Imorgon ska det iallafall bli bild :) Det ska bli kul. Och jag glömmde fråga, Vad tycker ni om min nya header? Är den fin? Eller va den anndra headern  finare?  Nåja, här kommer dagens Diss & Hiss!

 

Att frukt och grönsaker är faktiskt godare och nyttigare en godis!


Dagens diss är att man är så trött på morgonen! Ögonen går ju bara i kors!


Kommentarer
Postat av: nelli

söt hundbild!

2010-04-29 @ 18:25:36
URL: http://nellistar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0