God kväll ♥

Hej alla läsare, eller god kväll rättare sagt. Jag har precis fixat mig för TV dags :) Villket innebär pyamas, borstat tänderna och ska njuta av att koppla av. jag och Bianca och fatou var ute lite granna men först var vi hemmos Bianca, Fatou filmade mig och Bianca och så skulle vi försöka göra en video blogg fast... det gick inte alls bra!! Sedan gick vi ju ut och Fatou skulle bara gå em och säga till sin mamma att hn skulle vara ute, men hon kom alldrig tillbaka. Nåja, detta är kvällens outfit:

 Min lila panda pyamas!

och här är en bild på när bianca ser rädd ut!

 stakars Bianca :S

hej då och ha en trevlig kväll, syns i morgon, jag ska försöka lägga upp bilder på mig själv varge dag :) omm ni vill :D ??


Kommentarer
Postat av: Bianca

BESÖK MIN BLOGG NU JAG HAR LAGT UT VIDEOINLÄGGET PÅ DIG OCH MIG NÄR VI SMINKAR OSS!!!!

2010-04-08 @ 23:05:40
URL: http://biancavanessahudgen.blogg.se/
Postat av: Louise

Skoj att du följer min blogg! :)

2010-04-09 @ 10:21:15
URL: http://louisemurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0