Fixar...

Hej alla söta läsare :)
Nu sitter jag och försöker fixa en fin och ny bloggdesign men lyckas inte :( jag hann inte blogga igår för att jag pratade i tellefon hela tiden med min syrra och lilla Bella. Idag ska min kusine sova över. Hon har kommit hem från USA nu. Och hon ska provsjunga för Idol hon är med på utagningen! Jag är så stolt över henne! Hon heter Theres'e. Hoppas att hon blir godkännd >< Så Idag ska det bli godis och chips och mys. Vi ska oxå hyra en film :) Vet inte vad det blir för film, men jag hoppas på någon bra film, kan ni kanske komma med något förslag?? Här är iallafall bilder från igår :

spelade biljard på tyrolen :)



Det blev lite suddigt på den sissta bilden :S
 

P.s det kommer att bli fler bilder idag på min kusine och på mig :) ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0