Bio.

Hej alla läsare,
Känns som jag inte har skrivit på åratal! Idag var jag på Bio med Bianca och Rayan, och Vincent och Adam, vi dog! asså dem var så himmla störande! Specielt Vincent! Dem hållde på att säga Bonk bonk heela tiden! Vi såg någon film som hette draktränaren, den var jätte bra, det fanns en jätte gullig drake som hette tandlös och en massa anrda  drakar med, det var en pojke som hade hittat den draken ute och döpte den till tandlös. Draken kunnde inte flyga så att han tränade den hela tiden så till slut kunde den flyga :) Bra va?? Jag och bianca tog lite cpiga bilder på oss själva :) Ser helt bänga ut!

 Vi var verkligen inte berädda där!!!

 Jag ser helt missbildad ut där!

 Lite roliga miner :)

 En cipig bild på Rayan.

 En lite konstig bild på mig...

 ????????

 hahahahaha....!

 Hon och sitt blää, och jag och mitt ooo!

 där var vi inte heller förberädda men... hon hållde på att knyta en mössa av sitt hår och jag undrade hur det skulle vara att va en fjortis?? - dem håller så här? eller??

 En till cpig bild på Rayan!


 bianca vill likna en...??? vet inte vad??


 okej??

ja det var lite cpiga bilder på oss, hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0