<3

Hej alla läsare :/
Nu ligger jag i min säng och längtar efter sommaren och stranden :/ Men han kom alldrig igår jag väntade men han kom inte så att jag ska träffa han idag, men fan heller... jag vill inte, han är skit F*L jag dog när jag såg han! Vi körde sanning eller konka och då tog han konka och sedan så sa jag att han skulle visa sig på sinwebbcamera och då ficka jag se han! Jag dog!! Bianca och F>atou var hemmos mig igår, dem åt mat hos mig oxå och sedan så dampade jag och Bianca som vanligt och vi dödade varandra isängen och allt! Jag dog, det var bara bäst! Jaja, men idag ska jag åka och möta han vid Posetivgatan. Jag har ingen lust att åka dit så jag kanske inte gör det, jag vill ta med mig en kompis men han vill inte det. Och idag ska jag och min mamma gå och hyra film, det gör vi nästan varje lördag men igår ville jag inte för att jag ville vara med Bianca och Fatou istället. Men idagvill jag hyra film och äta gott gott. :) Jag är så sugen på ostbågar nu så det är inte sannt! Nej jag måste äta ostbågar nu så hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0