ny år!

Hej alla läsare!!Idag är det ny år jippi haha:)<3 Ja och min kanin hoppar runt på min vardagsrumsmatta hon är så söt<3 Hon heter Stumpan hihi jag tittar på TV,gamla avsnitt av toppmodel.Stumpan luktarar på allting vart hon en  går haha tyvärr så har jag ingen bild på henne på min data men på min brors data har jag bilder på min kanin och mig så jag kan lägga ut i fall min bror hinner, min mamma och min mammas kille:Micke dem fick stopp på bilen så dem fick sova hemos Micke inatt,och då passar min bror mig men dem kommer tillbaks snnart när dem har vaknat:) jaja jag skriver mer sedan och kanske lägger upp en bilg på mig själv eller min kanin!!<3<3

 

sötis

Kommentarer
Postat av: vanessa

Jag kan inte fatta att det är nyår idag! Vikan väll vara med varandra dagen efter nyårsafton ? Var det roligt att bara vara hemma ´själv med din bror!!!

2009-12-31 @ 10:57:09
URL: http://vanessay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0