Bianca sovde över=)

Hej i dag sovde Bianca över hos mig,det varr jätte roligt.Just nu gör vi typ ingenting hihi<3 Förlåt för tråkiga inlägg jag har inte hunnigt att skriva någonting:( det är typ ingen snö ute så det är lite tråkigt,Men det blev jalafall lite snö.Idag ska jag och Bianca till tyrolen vi ska kolla på en film där också ska vi spela Pingis och spela Diamanten hihi!! det är väll det som vi ska göra sedan ska vi gå hem till Bianca.Det är väll det som vi ska göra ha en bra dag hej då!!<3<3

mmm gott

Kommentarer
Postat av: vanessa

Så ni försöker ändra på din blogg ? Synd att ni skulle vara själva för annars så skulle jag kunnat hjälpa er. Och så att ni kan ha det som mig. Men om jag aldrig får vara med er så kan jag ju inte hjälpa er! Ni får skylla er själva. Nu kunde ni ha haft jätte coola bloggar men den chansen struntar ni i. Om jag får vara med båda idag så hjälper jag er med era bloggar. Om jag är med nån av er två själva nån dag så kan jag hjälpa er med eran blogg! Men jag hjälper bara en! Om jag är med bianca nån dag så kan jag hjälpa henne. Men om jag är med Jasmine någon dag så hjälper jag inte henne! Jag hjälper bara en person som tack för att ni är själva och tänker inte på anndra personer!

2009-12-30 @ 10:39:21
URL: http://vanessay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0